A MiniCRM-mel nem egy végtelen mókuskerék a munkavégzés – Leskó Norbert Cégépítők

A MiniCRM-mel nem egy végtelen mókuskerék a munkavégzés – Leskó Norbert

március 1, 2023

„Nem kell elsőre tökéletes terméket fejleszteni. Meg kell találni azt a fájdalompontot, amit ha megoldok, akkor elég sok hülyeséget el fognak nézni az elején” – osztotta meg gondolatait Leskó Norbert, a Cégépítők Podcast aktuális vendége, aki az Árukereső és a MiniCRM alapítójaként számos termékfejlesztési projektet vitt már sikerre. A MiniCRM példája megmutatta, hogy az operatív feladatok menedzselése nem minden esetben egy végtelen mókuskerék. Azzal, hogy a belső projektek és az ügyfeles projektek kezelése is bekerült a CRM fogalomtárba, egy olyan termék jött létre, ami sok cégvezető álma volt korábban.

„Ha 300 km-ről menedzselsz egy céget előnyt jelent, mert rákényszerít a hatékonyabb működésre” – vallja Leskó Norbert, akinek már a Covid előtti időszakban sem volt ismeretlen az, milyen egy csapatot a távolból működtetni. Számos menedzsment módszertan és kísérletezés eredményeképp született meg az a modell, ami mentén a MiniCRM a mai napig működik. Ennek evolúciójáról és a bevezetés folyamatáról is mesélt a podcast adásban.

„A legutolsó ötlet mindig fényesebbnek látszik” – nem szabad azonban beleesni abba a hibába, hogy beleszeretünk az utolsó gondolatunkba. Fontos, hogy az kerüljön előre a prioritás listában, ami beérlelődik és valóban jó ötletnek számít. Cégvezetőként sokszor már bizonyos problémáknak a felismerése is gondot okoz, mert túl régóta vannak jelen és könnyű a megszokások rabjává válni. Ezen is tud segíteni egy objektív értékelő rendszer vagy akár az, ha átadjuk a stafétát.

Az epizód során olyan kérdésekre kaphatsz választ, mint:

  • Miért lett Leskó Norbertből vállalkozó és mit tanult a bukott vállalkozásaiból?
  • Hogyan indult az Árukereső és milyen üzleti modell váltáson esett át?
  • Mi a MiniCRM története és milyen elvek szerint működik?
  • Hogyan lehet nagy távolságból céget vezetni?
  • Milyen menedzsment módszertan szerint működik a MiniCRM csapata és hogyan biztosítják a folyamatos szintlépés lehetőségét?
  • Igaz-e, hogy csak a nagyvállalatok számára hasznosak a projektmenedzsment szoftverek?
  • Mi a MiniCRM életében a személyes korlát és milyen változáson megy épp keresztül a cég?

A Cégépítők podcast legfrissebb epizódjából választ kaphatsz arra, hogyan lehet hatékonyan terméket fejleszteni és hosszú évek után is megtartani az innovatív gondolkodást. A távoli munkavégzés és a folyamatosan változó környezet hatására jelentősen felértékelődött a projektmenedzsment szoftverek szerepe. Mára már nem csak egy nagyvállalati hóbort az átlátható működés. Hogyan lehet fájdalommentesen bevezetni az új tudást? Miként motiválhatók a munkavállalók helyesen felállított célokkal? Tarts velünk és mindezekre fény derül az adás során!

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Spotify: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Youtube: kattints ide

Kíváncsi vagy, mire képes a MiniCRM, és hogyan oldja meg a fájdalompontokat?

Nézd meg az EXTRA tartalmakat!

Projektmenedzsment

Távmunka

Mérőszámok és értékelés

CSAK MINICRM FELHASZNÁLÓKNAK*:

*A MiniCRM-es belépési adataidat megadva tudsz bejelentkezni az Akadémia felületére.

A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából történik, melyben a Brocasterz Podcast Stúdió a partnerünk. Az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük